lcd-tv-and-plasma-tvSatsingen til det nye selskapet var altså hovedsakelig rettet mot datamaskiner, siden det var dette som Fujitsu spesialiserte seg på mens Siemens ønsket en sterkere posisjon innen dette spesifikke markedet. De hadde en bred variasjon av produkter, og produktkatalogen deres bestod av en rekke ulike produkter. De solgte underholdningsmaskiner, som bestod av media senter, multimedia PC-er, LCD tv og plasma-tv. Dette ble solgt for å gi kunder en komplett underholdningshverdag og slik at du kunne få et digitalt hjem. De solgte også håndholdte datamaskiner, som ble betraktet som å kunne ha sitt kontor tilgjengelig i sin lomme, slik som en moderne smarttelefon fungerer for oss i dag. En populær modell her var Pocket LOOX. Videre så tilbød Fujitsu-Siemens flere ulike typer av datamaskinprodukter, både håndholdte som tidligere nevnt, også bærbare og stasjonære PC-er. Det ble solgt PC-er for profesjonelt bruk og PC-er for privat bruk, på samme måte som de solgte bærbare PC-er for både profesjonell og privat bruk.

Man solgte også skjermer og projektorer, samt at man solgte ulike servere og lagringsløsninger, dette både til privat og profesjonell bruk. De solgte også tastatur- og mus-utstyr, høyttalere og utstyr til trådløst nettverk. Deres strategiske fokus var satt på den neste generasjons mobile løsninger og BCC (Business Critical Computing) og en videre teknisk støtte og service til deres kunde. Hva de var mest kjent for i det generelle markedet var deres PC produkter og bærbare PC-er. En av de mer kjente produktene som selskapet solgte var LIFEBOOK som først ble lagt ut for salg i 2003, og som fortsatt selges i nye modeller under Fujitsus navn.

Fujitsu-Siemens solgte sine produkter i andre marked utenom Europa uten navnet Siemens i, men under Fujitsu merkevaren. Og deres produkter ble solgt til en så stort marked at de dekte opptil 170 land over hele verden. Så deres fokus var å utvide utenfor Europa også.